woensdag 3 januari 2018

Nieuw jaar, nieuwe stempels

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor een geweldig, gezond en creatief jaar. We gaan er een mooi jaar van maken. 

Het jaar begint altijd goed bij Stampin Up met een nieuwe Lente/Zomer catalogus en natuurlijk de jaarlijkse Sale-A-Bration



Er staan weer zoveel leuke nieuwe dingen in de catalogus, ik heb mijn bestelling vanmorgen meteen gedaan. De komende tijd gaan jullie dus weer kaarten en projecten zien met deze spullen. 

En voor degene die niet weet wat Sale-A-Bration betekent. Bij elke €60 (of €120) die je besteld uit de jaarcatalogus of Lente/Zomer catalogus mag je een artikel uit de SAB catalogus kiezen. Er staan stempelsets, papier, lint en zelfs dies in. De duurdere artikelen zijn bij een bestelling van €120.

Je kunt alle catalogussen bekijken door op het plaatje aan de rechterhand te klikken. Wil je dit liever in een echte catalogus zien? Ik heb nog een stapeltje catalogussen liggen dus mail mij naar stampsinkandfun@yahoo.com  dan stuur ik er eentje naar je op tegen verzendkosten. Deze verzendkosten krijg je bij een eerste bestelling terug

En om vandaag niet zonder inspiratie voorbij te laten gaan hieronder nog een nieuwe kaart die ik met de set Picture Perfect Birthday heb gemaakt. Een heerlijk vrolijke kaart op deze donkere dagen. 



Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10