dinsdag 3 oktober 2017

Nieuwe aanbiedingen Stampin'Up en Hello Fall kaart




Voor de maand oktober zijn er ook hele leuke aanbiedingen van Stampin'Up. Elk jaar rond deze tijd heeft Stampin'Up de aanbieding met het Designer Series Paper. Koop je drie pakken papier mag je een vierde pak gratis uitzoeken. Zo heb je vier pakken DSP voor de prijs van drie. Hieronder laat ik zien welk papier in aanmerking komt voor deze aanbieding. De aanbieding geld voor de hele maand oktober. 


De andere aanbieding geldt maar tot 10 oktober, en dit is omdat 7 oktober dit jaar World Cardmaking Day is. Op de onderstaande geselecteerde artikelen krijg je 15% korting, plus als je de Fast  Fuse glue besteld krijg je er gratis twee navullingen bij. De Fast Fuse glue is de lijm die ik zelf het meest gebruikt.



Deze kaart heb ik voor mijn dochter gemaakt. In het najaar gaan wij altijd wel een keer naar de Starbucks om een Pumpkin Spice Latte te drinken, en deze traditie wil ik graag in ere houden. Het hoort echt bij dit seizoen van vallende bladeren, regen en warme drankjes. 

De stempels komen uit de Merry Café stampset, en de pompoenen zijn uit het Painted Autumn papier geknipt. Het stukje Soft Sky cardstock  is ge-embost met de Layering Leaves embossing folder






Je bestelling verzorg ik graag, je kunt deze doormailen naar stamspinkandfun@yahoo.com Heb je een vraag over deze kaart of andere Stampin'Up dingen kun je mij ook mailen.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10