maandag 2 oktober 2017

Little Moments Stampin'Up

Binnenkort bevalt een collega, en ik heb hier vast een kaartje voor gemaakt. Het kaartje komt uit de Bundle of Love Memories & More Card Pack, wat je niet alleen voor pocket pages maar ook voor kaartjes kunt gebruiken. De vlaggetjes en blokjes zijn met Versamark inkt gestempeld en daarna met gouden embossing poeder bestrooid en verhit. Het achtergrond papier is uit het Bundle of Love Specialty Paper.



Nu maar hopen dat het een meisje wordt, anders moet ik het kaartje nog in het blauw maken. 

Heb je een vraag over deze kaart of andere Stampin'Up dingen, of wil je een bestelling doen? Stuur mij een mailtje en ik zal mijn best doen om je zo snel mogelijk te helpen.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10