maandag 13 februari 2017

Nieuwe layouts en kaarten

De afgelopen tijd heb ik weinig tot niets gepost op mijn blog. Wel heb ik heel veel geschrapt en enkele kaarten gemaakt. Ook ben ik op 1 januari begonnen met een wekelijkse Project Life layout. Genoeg creatieve dingen gedaan dus en het wordt tijd dat ik dit ook laat zien. De komende weken laat ik dan ook elke doordeweekse dag een project zien, dus kom regelmatig even terug om nieuwe dingen te zien.

Vandaag als eerste een dubbele pocket page layout, vorig jaar in Juli mee begonnen en recent eindelijk afgemaakt. Ik had die dag een teamuitje naar Delft en het leek ons leuk om met het nieuwe Delftsblauwe papier van Stampin Up een pocket page layout te maken. Deze verdween daarna in de kast en een paar weken geleden kwam ik hem weer tegen. Tijd dus om hem af te maken.



Bedankt voor het kijken
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10