maandag 19 september 2016

Een fris nieuw Stampin Up jaar

De scholen zijn weer begonnen en het hete weer is voorbij, dus is het tijd voor de start van een heel nieuw Stampin Up jaar voor mij. De kamer waar ik knutsel en filmpjes opneemt is helemaal op zolder, net onder het dak. Het was de afgelopen weken  verschrikkelijk om daar langer dan 5 minuten in door te brengen, en heb dus besloten om paar weken te wachten met weer actief worden. De dagen zijn nu een stuk aangenamer en ik kan weer heerlijk aan de slag. Want hoe heerlijk ik het warme weer ook vind, het stempelen ging ik wel missen. 

Dat was de introductie voor het komende jaar, er zullen in de loop der tijd ook nog wat veranderingen komen. Maar daar laat ik later nog meer van weten.

Voor vandaag dan nog een Halloween kaartje. De stempelsets die zijn gebruikt zijn Cookie Cutter Halloween en Labeler Alfabet. Ook heb ik bijpassend washitape gebruikt.


Deze set staat ik de nieuwe Herfst/Wintercatalogus. Heb je deze catalogus nog niet? Laat het mij weten en ik stuur er een naar je op.

Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10