woensdag 27 juli 2016

Swirly Bird Stampin'Up Nederland

Weer terug van vakantie heb ik wat moeite om weer in het ritme van bloggen en filmen te komen. Voor vandaag is het wel gelukt om een filmpje op te nemen. Het ging wat moeizaam, maar hoop dat jullie hem toch leuk vinden.

Vanaf nu komt er dan ook weer elke doordeweekse dag een nieuwe blogpost met kaartjes of scraplayouts, ik heb wel weer zin om creatief bezig te zijn.

Voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt en gefilmd. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Dapper Denim, Soft Sky en Calypso Coral. De kleuren uit het papierpakket By The Shore. De gebruikte stempelsets zijn Swirly Bird en Thoughtful Banners en ook heb ik de embossing folder Lucky Stars gebruikt.

Veel plezier!



Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10