woensdag 12 juni 2013

Eindelijk weer eens een berichtje die niet met het designteam te maken heeft. Sinds anderhalve week hebben we een puppy en die slokt behoorlijk wat tijd op. Hopelijk als hij iets ouder wordt, gaat dat beter. Deze layout gaat over Elise en een vriendin die in de zomervakantie van 2011 vlak bij ons zaten. We hebben  een hele gezellige dag met elkaar doorgebracht. Maar toen ik de dames bij elkaar zag staan en het enorme kleurverschil duidelijk werd moest ik meteen aan de reclame van de chocopasta denken. Vandaar deze titel. Helaas blijft het deuntje van de reclame behoorlijk vast zitten in mijn hoofd.



Inmiddels heb ik wat scrapspullen naar beneden gehaald en terwijl Balou op mijn voeten ligt te slapen kan ik toch wat scrappen. Dus hopelijk weer regelmatiger nieuwe layouts op dit blog. 

***Diana***

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie lay-out en geweldige titel!!

groetjes
Louise

09 10