maandag 29 april 2013

Nieuwe Layouts

De laatste tijd heb ik heel veel gescrapt, wil nu eindelijk eens dat gat slaan in mijn voorraad. Geïnspireerd door online workshops van  Shimelle en Amy lukt het momenteel om bijna dagelijks een layout te scrappen. De komende week zal ik dan ook proberen elke dag een nieuwe layout op mijn blog te zetten. De layouts zijn voornamelijk met foto's van de laatste vakantie. De hele week had  ik dagelijks in het kort opgeschreven wat we die dag hadden gedaan, en dat komt bij het scrappen wel heel goed van past.



Ook volg ik momenteel een workshop van Nicole, en mede daardoor ben ik weer gaan kleuren met de copic markers. Ik heb daarna de volgende kaart gemaakt met een stempel van Lalalandcrafts. Heel wat anders dan ik normaal stempel, maar toch ook wel leuk.


Tot morgen met de volgende uitdaging van het Cards&scrapchallengeblog

     ***Diana***


1 opmerking:

Cinderella zei

Hoi hoi een hele leuke vrolijke kaart
Een fijne avond
Cindy

09 10