zaterdag 7 juli 2007

Easy Pattern




Elke maand staat er in de CK een artikel over Easy Pattern. Dat ziet er altijd erg makkelijk en snel uit en ik was benieuwd of dat ook echt zo werkt. Ik heb twee maanden uitgeprobeerd, en de ene maand was met iets te kleine stukjes waardoor ik uren aan het meten en snijden was, maar een andere maand werkte perfekt. Ik heb er twee enkele, een dubbele layout en een leuke kaart uit gekregen. De voorbeelden waren wel iets te simpel dus heb ik nog wat andere spulletjes bijgevoegd, maar de basisschetsen werkten wel prettig. Het is zeker voor herhaling vatbaar. En wat ik er ook leuk aan vind, is dat je papiertjes van verschillende merken door elkaar gebruikt. En dat is altijd een leuk effect.




Dit zijn de enkele layouts en de kaart. De dubbele layout is nog niet helemaal af.
¨*Diana*¨

2 opmerkingen:

heidi zei

Dat is zeker leuk om te doen, Diana! En de resultaten zijn ook mooi, bovendien levert het weer een aardig stapeltje layouts op in één keer...
Die kaart is ook erg sjiek, die ga ik onthouden...

Nellie Hulsman-Lodders zei

Ontzettend leuke layouts, Diana! En die kaarten van jou... oooh die blijven toch echt ongelooflijk mooi! Fijne vakantie!

09 10