donderdag 24 mei 2007

Pauze voorbij

Het is inmiddels precies een maand geleden dat ik een berichtje op dit blog heb gezet. De pauze is voorbij en het wordt tijd dat er weer wat actie komt. De eerste examens zijn achter de rug, er is weer wat meer tijd op te scrappen en in het weekje Marokko zijn leuke foto's gemaakt die roepen op gescrapt te worden.


Om er weer een beetje in te komen heb ik afgelopen maandagavond bij Moniek de viltworkshop gevolgd. Heel gezellig en ontzettend leuk om eens iets met vilt te doen. Ik heb al een tijdje een aantal lapjes liggen maar deed er niets mee. Erg zonde dus, want er is heel veel leuks mee te doen. Ik heb zelfs een nieuwe steek geleerd! De avond was te kort om het hele albumpje te doen, dus de volgende ochtend heb ik het meteen de rest gemaakt. En met de foto's erbij is het nog leuker. Het is teveel om alles te laten zien, maar hier is de voorkant en een aantal pagina's. De foto's zijn op het strand van Marokko gemaakt dus heel recent.



Ik heb ook andere dingen gemaakt dus binnenkort volgen er nog meer plaatjes.
¨*Diana*¨

Geen opmerkingen:

09 10