zondag 10 december 2006

Blèèèèh......



Al een paar dagen ben ik ziek, daar heb ik echt een ontzettende hekel aan. Ik had zoveel leuke dingen gepland staan voor afgelopen week maar er is weinig van terecht gekomen. Gelukkig heb ik van Sinterklaas een Smoothie Maker gekregen, dus al die lekkere fruitsapjes zouden moeten helpen.


Hier is nog wel een layout die ik in de dagen daarvoor heb gemaakt, weer één met een simply scrappin' setje :-) Je kunt deze setjes vinden in de dikke catalogus van Stampin Up op bladzijde 210 t/m 213. Voor het geval dat je de catalogus niet hebt, je kunt deze ook vinden op de site van Stampin Up. En bestel je voor 50 dollar in januari of februari dan krijg je zo'n setje kado (of andere leuke stempelsetjes).


Hopelijk deze week weer wat leuke dingen.


¨*Diana*¨

1 opmerking:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Lieve Diana, Heel veel beterschap, meis! Wordt maar snel beter zodat je heerlijk kunt genieten van de kerstsfeer die ondanks het weer toch aan het opkomen is, en weer lekker kunt gaan scrappen! Mooie layout weer! TOP!

09 10